Termeni si conditii de utilizare – magazinul online kipa.ro

Societatea WISE TEXTILES SRL, denumita in continuare si “Compania” sau “Vanzatorul”, cu adresa pentru corespondenta cu privire la raporturile online dintre Vanzator si Cumparator la punctul de lucru situat in Bucuresti, Str. Baicului nr. 51A, Cladirea CO35, sector 2 si sediul social in Bucuresti, B-dul Decebal nr. 12, bl. S7, Sc. 1, et. 5, ap. 15, camera 1, sector 3, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/4745/2020 si CIF: RO42471739 si e-mail office@kipa.ro, va informam asupra termenilor si conditiilor privind navigarea in cadrul magazinului online kipa.ro, in calitate de detinator exclusiv al dreptului privind operationalizarea acestuia, inclusiv in cadrul domeniului www.kipa.ro.

Client – persoana fizica si/sau juridica ce are sau obtine acces la Continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Vanzator (electronic, telefonic, etc), sau in baza unui acord de utilizare existent intre Vanzator si Client si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

Cumparator – Clientul (persoana fizica si/sau juridica) ce isi face un Cont in site, efectueaza o Precomanda si achita contravaloarea acesteia, cu respectarea Termenilor si Conditiilor prezentate in site. Clientul/Cumparatorul se obliga sa declare in mod real si pe proprie raspundere ca are implinita varsta de 18 ani.

Beneficiar – persoana care va utiliza produsele achizitionate de catre Cumparator.

Consumator – conform art. 2 din OG nr. 34/2014 – orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

In sensul acestei dispozitii legale, clientului/cumparatorului inregistrat ca persoana juridica nu ii sunt aplicabile dispozitiile OG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii.

Prezentul inscris, impreuna cu celelalte inscrisuri care se regasesc in cadrul site-ului www.kipa.ro (cum ar fi, fara a se limita insa la: Politica de Confidentialitate, Politica de retur, politica de utilizare cookies, Prelucrarea datelor cu caracter personal, Instructiuni de utilizare, intretinere si garantie comerciala etc), fac parte integranta din contractul care are ca obiect comercializarea de produse vestimentare in sistem online.

Prin crearea contului de utilizator in cadrul site-ului www.kipa.ro, acceptati acesti Termeni si Conditii impreuna cu celelalte inscrisuri prezente in site (cum ar fi, fara a se limita insa la: Politica de Confidentialitate, Politica de retur, politica de utilizare cookies, Prelucrarea datelor cu caracter personal, Instructiuni de utilizare, intretinere si garantie comerciala etc). De asemenea, pentru a putea efectua achizitii din acest site, acceptati sa utilizati un link unic de acces generat in acest sens de catre societatea noastra si sa deveniti membru al Clubului cu caracter privat, denumit in continuare Clubul KIPA sau doar Clubul.

Totodata, sunteti de acord sa deveniti membru al Clubului, intrucat produsele care se comercializeaza pe acest site sunt personalizate in mod clar cu insemnele Scolii unde isi desfasoara activitatea elevul pe care il reprezentati (in calitate de parinte sau reprezentant legal). In consecinta, aceste produse nu fac parte din categoria celor care se pot comercializa catre orice potentiali solicitanti, ci doar catre persoanele care au o calitate specifica, respectiv cea de parinte sau de reprezentant legal al unui elev care studiaza in cadrul scolii respective.

Membrii Clubului vor putea viziona toate produsele prezentate in site si vor putea achizitiona produsele care se afla in cadrul uniformei scolare stabilita de catre institutia de invatamant la ale carei cursuri participa copiii acestora in calitate de elevi.

De asemenea, in baza calitatii de membru al Clubului, vor avea acces neconditionat la sesiunile de promovare ale produselor, precum si la campaniile de vanzare la pret redus pe care Vanzatorul le va putea organiza in cadrul site-ului.

Cu ocazia organizarii acestor campanii, Vanzatorul isi va prezenta oferta de produse catre clientii care reprezinta elevii participanti la cursurile oricareia dintre institutiile de invatamant cu care Vanzatorul are incheiate conventii de colaborare privind furnizarea de produse de uniforma scolara.

Prevederile de mai-jos constituie conditiile in care aveti posibilitatea de a achizitiona produse vestimentare, in calitate de membru al Clubului.

 

Informatiile prezentate in cadrul acestui magazin online sunt prezentate in principal in limba romana, insa ne rezervam dreptul sa prezentam anumite informatii inclusiv in limba engleza si/sau, dupa caz, inclusiv intr-o alta limba de circulatie nationala/internationala.

In cadrul acestui magazin online, veti putea gasi inclusiv produse de imbracaminte care sunt comercializate ca facand parte din uniforma scolara stabilita de catre institutia de invatamant la care este inregistrat drept elev/cursant, copilul in numele caruia se pot achizitiona astfel de produse.

Institutia de invatamant respectiva este partener al Vanzatorului in baza unor conventii prelalabile prin care a stabilit societatea noastra drept unic furnizor pentru articolele de imbracaminte aferente uniformei scolare pe care Institutia de invatamant le-a selectat din oferta noastra.

Prin inregistrarea unui cont de Client si efectuarea de achizitii in cadrul site-ului, sunteti de acord si recunoasteti Compania noastra drept unicul furnizor autorizat al produselor de uniforma scolara pentru institutia de invatamant in care este inscris ca elev copilul reprezentat in prezentul contract de catre dvs.

In acest sens, va reamintim ca este interzisa in cadrul activitatilor scolare efectuate de catre aceste institutii de invatamant, orice utilizare de articole contrafacute de imbracaminte de uniforma scolara (respectiv produse care nu sunt furnizate de catre Compania noastra), aceasta reprezentand o incalcare a conventiei incheiata de catre dvs. cu acea institutie de invatamant.

In contextul in care continuati activitatea de client/cumparator in cadrul acestui magazin online, va manifestati acordul expres cu privire la politicile, regulamentele si toate notele de informare prezentate public in cadrul acestuia, cu respectarea actelor normative care guverneaza activitatea companiei.

Cu acest prilej, dorim sa va informam ca intregul proces de comercializare al produselor de uniforma scolara se va desfasura in regim de precomanda, activitate care reprezinta o comandă făcută pentru produs/e, înainte de a fi fabricat/e sau de a fi pus/e în vânzare.

Produsele care se comercializeaza in acest site se realizeaza in baza precomenzilor plasate de catre dvs. si sunt personalizate in mod clar cu insemnele Scolii unde isi desfasoara activitatea elevul pe care il reprezentati (in calitate de parinte sau reprezentant legal)

Pentru evitarea oricaror confuzii, livrarea produselor achizitionate nu va fi conditionata de momentul acceptarii precomenzii, respectiv al efectuarii platii in avans pentru produsele precomandate. Livrarea va fi efectuata in functie de anumite termene prestabilite impreuna cu unitatea de invatamant unde-si desfasoara activitatea elevul pe care il reprezinta Clientul/Cumparatorul. Termenele de livrare convenite cu unitatea de invatamant va fi anuntat in prealabil parintilor.

In acest sens, va informam ca produsele precomandate se vor incadra intr-una dintre urmatoarele situatii:

_1. Sesiuni de Precomandă – o data pe an (calendaristic) sau ori de cate ori Scoala considera necesar si convine cu societatea noastra, vom deschide Sesiuni de Precomanda (denumite in continuare si SP) in cadrul site-ului kipa.ro, fiecare dintre aceste sesiuni urmand sa va fie anuntata prin e-mail. Termenul de livrare va fi prestabilit de comun acord impreuna cu Scoala, in functie de momentul in care trebuie finalizata productia centralizata a articolelor de uniforma scolara precomandate si nu depinde de momentul efectuarii platii in avans a precomenzii respective.

              

_2. Precomenzi intermediare – sunt acele precomenzi care vor fi plasate intre momentul inchiderii unei SP si momentul in care se finalizeaza livrarile aferente acesteia, conform programului convenit de Scoala cu Furnizorul. Aceste precomenzi vor fi preluate si centralizate de catre Furnizor, urmand a fi procesate in vederea livrarii produselor, dupa data finalizarii campaniei de livrare aferenta Sesiunii de Precomanda careia i-au succedat. Pentru aceste precomenzi, termenul de livrare stabilit de comun acord impreuna cu Scoala este de cel mult 30 de zile de la data la care a fost fixat termenul de finalizare a campaniei de livrare aferenta Sesiunii de Precomanda careia i-au scuccedat si nu depinde de momentul efectuarii platii in avans a precomenzii respective.

 

_3. Precomenzi optionale/suplimentare. Sunt acele precomenzi care nu sunt plasate nici in Sesiunea de Precomanda si nici nu se incadreaza in categoria de Precomenzi Intermediare, ci vor putea fi plasate oricand pe durata anului scolar. Pentru aceste precomenzi optionale/suplimentare, termenul de livrare stabilit de comun acord impreuna cu Scoala este de cel mult 30 de zile de la data efectuarii platii in avans a precomenzii respective.

Activitatea clientului in cadrul magazinului online presupune:

_a) cunoasterea si acceptarea termenilor si conditiilor din prezentul document, politica de confidentialitate privind prelucrarea datelor cu caracter personal, politica de prelucrare a codurilor cookie, politica de retur, dar si a celor prezentate in diverse note de informare sau regulamente afisate in cadrul magazinului online, intelegand si acceptand in prealabil unei precomenzi care implica un raport comercial precis, faptul ca raspunderea companiei noastre poate fi limitata conform acestor documente si poate fi atrasa numai in temeiul legislatiei aplicabila in Romania, completata prin inscrisurile de informare publice la care am facut referire mai-sus, astfel cum acestea pot contine dupa caz derograri de la prevederi legale fara efect imperativ, respectiv numai derogari permise prin acte normative;

_b) intelegerea si acceptarea faptului ca documentele de la pct. a) de mai-sus, sunt conexate intre acestea si numai impreuna stabilesc conditiile de functionare, utilizare si navigare in cadrul magazinului online si raspunderea companiei noastre care poate fi limitata la anumite cazuri;

_c) prelucrarea de date cu caracter personal potrivit Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulaţie a acestor date (Regulamentul general privind protecţia datelor GDPR), pus in aplicare prin Legea nr. 190/2018 promulgata in Romania.

Va rugam sa intelegeti faptul ca este dreptul dvs sa acceptati sau nu documentele la care facem referire mai-sus, cu urmatoarele mentiuni:

_ In cazul in care decideti sa le acceptati veti putea beneficia de produsele si serviciile noastre;

_ In cazul in care decideti sa nu le acceptati, nu veti putea beneficia de produsele si serviciile noastre, exceptie facand cazul in care ne informati, iar noi constatam ca o anumita clauza ar fi abuziva sau ar presupune o practica comerciala incorecta deoarece pentru noi primeaza sa va respectam drepturile legale.

La inceputul utilizarii magazinului online, va recomandam sa cititi cu atentie si in mod integral, precum si anterior efectuarii oricarei precomenzi, documentele la care facem referire in paragraful anterior, astfel cum acestea pot fi actualizate periodic, prin completare si modificare, in mod unilateral de catre compania noastra si fara acordul sau notificarea prealabila a clientilor. Important de mentionat este faptul ca orice actualizare in acest sens, va produce efecte numai din momentul prezentarii in cadrul magazinului online. Astfel, in contextul in care deja aveti creat un cont de client sau sunteti detinatorul unui abonament de tip newsletter, aceste actualizari va sunt aplicabile incepand cu momentul in care sunt prezentate public in cadrul magazinului online. Pe de alta parte, va informam ca in cazul in care ati achizitionat produse din cadrul magazinului online, va sunt aplicabile informațiile prezentate public in cadrul magazinului online in momentul in care ne-ati transmis precomanda dvs. privind achizitia de produse. Pe cale de exceptie, informarile privind actualizarea unor obligatii legale, politica de confidentialitate privind prelucrarea datelor cu caracter personal, politica privind utilizarea codurilor cookie sunt aplicabile pentru toti clientii incepand doar cu momentul republicarii de catre compania noastra intr-o forma adecvata in cadrul magazinului online.

Totodata, ne rezervam dreptul de a modifica, edita, șterge, suspenda ori întrerupe oricand, temporar sau permanent, magazinul online sau continutul acestuia din motive care privesc in mod legitim administrarea afacerii noastre, fara notificare prealabila (cu exceptia situatiei in care exista precomenzi in procesare, iar noi vom considera ca o astfel de notificare poate fi necesara) si fara a fi tinuti la repararea unui eventual prejudiciu.

Compania noastra nu isi asuma raspunderea pentru functionarea/vizualizarea necorespunzatoare a informatiilor sau imaginilor afisate in cadrul magazinului online, in conditiile in care aceasta situatie ar fi cauzata de insuficienta capacitatii tehnice a dispozitivelor folosite de clienti in vederea accesarii acestuia. Aveti posibilitatea sa accesati magazinul nostru online folosind dispozitive cu acces la internet, browser web, care permit accesarea documentelor html pe display (inclusiv Chrome, FireFox, Opera, Internet Explorer, Microsoft Edge). De asemenea, va informam ca nu suntem raspunzatori cu privire la anumite fapte asupra carora nu avem control direct. Un astfel de exemplu, poate fi retinut de pilda in contextul unor erori tehnice generate de companiile care asigura gazduirea sau mentenanta magazinului online ori care asigura transmiterea fluxului de informatii intre partile raportului comercial.

In masura in care magazinul online afiseaza reclame sau link-uri cu caracter comercial apartinand unor terte persoane si a caror continut nu poate fi controlat in mod direct de catre compania noastra, nu vom fi raspunzatori pentru continutul acestora sau pentru eventualele incalcari ale unor drepturi de autor si proprietate intelectuala. Astfel, ne distanțăm în mod expres față de întreg conținutul din toate reclamele sau paginile legate aparținând unor terțe părți și nu ne însușim aceste conținuturi ca fiind ale noastre.

In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, compania noastra isi rezerva dreptul de a solicita clientilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip CAPTCHA, in vedere protejarii informatiilor din cadrul magazinului online.

Compania noastra nu isi asuma obligatia de a verifica veridicitatea datelor obținute de la clienti. Fiecare client, este pe deplin răspunzător pentru veridicitatea datelor pe care le distribuie, fiecare dintre acestia răspunzând întocmai atât din punct de vedere legal, precum si din punct de vedere contractual.

Documente contractuale

Va informam asupra faptului ca achizitionarea produselor si serviciilor din cadrul sau prin intermediul acestui magazin online poarta natura unui contract de vanzare-cumparare in forma simplificata incheiat la distanta, guvernat de legislatia aplicabila in Romania, stat membru al Uniunii Europene, in care compania noastra este inregistrata si isi are sediul profesional central.

Contractul de vanzare – cumparare pentru produsele vândute prin intermediul magazinului online va fi încheiat în limba romana.

In principal, raportul juridic pe care il aveti cu compania noastra este atestat in prima faza in baza confirmarii si acceptarii precomenzii dvs. de catre noi, confirmat ulterior in baza facturii fiscale de achizitie care va este predata fie impreuna cu produsele cumparate sau care va fi accesibila in cadrul contului dvs. de client, iar in anumite cazuri va fi comunicata si prin e-mail.

Asadar, Contractul de vanzare-cumparare este considerat a fi incheiat in momentul in care primiti din partea Companiei o notificare privind confirmarea precomenzii dvs. sau, in lipsa acesteia, confirmarea privind expedierea precomenzii dvs. transmisa de compania noastra sau, dupa caz, de catre societatea partenera careia i-am atribuit livrarea produselor precomandate de catre dvs.

Raportat la prevederile aliniatului de mai-sus, va rugam sa retineti faptul ca plasarea unei precomenzi de catre dvs., urmata de o notificare din partea noastra prin care va informam ca am primit precomanda respectiva, nu reprezinta sub nicio forma o confirmare din partea noastra in sensul ca am acceptat precomanda dvs. O astfel de confirmare din partea noastra referitor la acceptarea precomenzii pe care ne-o trimiteti trebuie sa fie manifestata de catre noi in mod expres, pertinent pe un suport durabil si sa fie lipsita de orice echivoc astfel incat o atare confirmare din partea noastra sa fie prezentata concret si explicit.

Important de mentionat este faptul ca veti dobandi proprietatea asupra bunurilor precomandate la momentul receptionarii acestora. Incepand cu momentul in care dvs. sau terta persoana pe care o desemnati in acest sens, intra in posesia bunurilor precomandate, riscurile cu privire la acestea sunt transferate in sarcina Cumparatorului.

In scopul efectuarii unor achizitii de produse din cadrul magazinului online este necesar sa indepliniti in ordine urmatoarele etape tehnice:

_1) Introducerea de catre Cumparator in cosul de cumparaturi a produselor dorite in scopul efectuarii achizitiei online;

_2) Completarea de catre Cumparator a tuturor datelor necesare in formularul de precomanda si transmiterea acestora catre Vanzator prin validarea formularului de precomanda care implica o obligatie de plata pentru Client, la momentul plasarii precomenzii cu cardul, prin procesatorul de plati. Astfel de date sunt in principal: nume si prenume, adresa la care solicitati sa va livram produsele, adresa pentru facturare, numarul de telefon care apartine cumparatorului/destinatarului, adresa de e-mail pentru confirmarea precomenzii si selectarea metodei de livrare cu efectuarea platii conform metodei de plata, sens in care, in cazul unei tranzactii online va putea fi necesara inclusiv completarea datelor aferente cardului bancar prin care intelegeti sa achitati contravaloarea produselor precomandate);

_3) Acordul Cumparatorului referitor la termenii si conditiile magazinului online, politica de retur, politica de confidentialitate, nota de informare si a codurilor cookie, regulamente; confirmarea varstei minime a Cumparatorului astfel incat sa fie posibila indeplinirea raportului comercial;

_4) Confirmarea precomenzii de catre Vanzator, in mod expres, concret si lipsit de orice echivoc, ulterior momentului in care Clientul a indeplinit punctele nr. 1-3 de mai-sus;

Odata ce Vanzatorul confirma precomanda Cumparatorului, este demarat un raport comercial la distanta si de natura unui contract in forma simplificata, cu drepturi si obligatii reciproce si interdependente intre Vanzator si Cumparator, astfel cum precomanda a fost integral sau partial confirmata de catre Vanzator. Prin urmare, in motive justificate, precum ar putea fi cu titlu de exemplu, dar fara a se limita la – stocul disponibil de produse etc. -, exista posibilitatea ca numai o parte din precomanda dvs. sa fie acceptata de compania noastra.

Va solicitam sa nu plasati precomenzi in cadrul magazinului online in masura in care nu aveti implinita de varsta de 18 ani (in calitate de persoana fizica). Magazinul online este disponibil atat persoanelor fizice, precum si persoanelor juridice.

Facultativ si in plus fata de punctele nr. 1-3 de mai-sus si numai atunci cand Vanzatorul acorda expres aceasta posibilitate, clientul poate opta inclusiv pentru:

_ sa fie contactat telefonic in legatura cu precomanda sa de catre un reprezentant care actioneaza in numele si in interesul Vanzatorului (ex. personalul companiei noastre care ofera suport comercial);

_ sa se aboneze la newsletterul Vanzatorului pentru a fi notificat cu privire la activitati de natura comerciala si de marketing in legatura cu magazinul online precum si cu produsele comercializate in cadrul acestuia;

_ sa isi creeze un cont de client in cadrul magazinului online.

Prin inregistrarea unei precomenzi in cadrul acestui magazin online, sunteti de acord cu forma de comunicare realizata electronic, telefonic si/sau prin corespondenta, modalitati prin care compania noastra desfasora in mod legitim activitati comerciale. Ulterior plasarii unei precomenzi si in prealabil acceptarii acesteia intr-o forma clara, concreta si nesusceptibila de interpretari de catre compania noastra in calitate de Vanzator, dar si ulterior acestui moment, sunteti de acord ca in cazuri justificate sa va contactam pentru a va transmite sau pentru a primi informatii esentiale in legatura cu precomanda transmisa si/sau pentru a va solicita confirmarea precomenzii ori a unor alte masuri justificate in opinia noastra si aflate in legatura cu respectiva precomanda, iar prin plasarea unei solicitari sau transmiterea unei precomenzi sunteti de acord in mod expres inclusiv cu aceste drepturi ale noastre.

Disponibilitatea si descrierea produselor

Încercăm să fim cât mai specifici cu privire la produse și disponibilitatea produselor, inclusiv in ceea ce priveste disponibilitatea modelului, mărimii, culorii și tipului, cantitatea de stoc disponibilă, descrierea produsului si costul implicat de precomanda dvs. Cu toate acestea, deși facem tot posibilul pentru a ne asigura că informațiile despre produsele din magazinul online sunt corecte, este posibil ca website-ul să conțină erori de tipar sau inexactități. Prin urmare, ne rezervăm dreptul de a corecta orice erori, inexactități sau omisiuni și de a modifica și actualiza informațiile în orice moment, fără notificarea prealabilă a Clientilor (exceptie facand cazul in care in prealabil ati transmis o precomanda aflata in curs de operare iar in aprecierea noastra va fi justificat sa va notificam). Justificat in contextul acestei clauze, ne rezervam inclusiv dreptul de a anula o precomanda anterior confirmata de catre noi daca o astfel de confirmare a rezultat din cauza unei erori tehnice, iar prin continuarea navigarii in cadrul magazinului online sunteti de acord in mod expres inclusiv cu acest drept al nostru si care, nu va atrage raspunderea noastra daca ar surveni un astfel de caz, precum ar putea fi de exemplu dar fara a se limita la o eroare privind afisarea exacta a stocului disponibil. Insa, ori de cate ori un astfel de caz ar surveni in mod concret, vom dovedi buna-credinta si vom incerca sa revenim prin repunere la situatia initiala ori de cate ori noi vom considera ca acest aspect este posibil, insa avem si posibilitatea sa va propunem o alternativa legitima si care poate fi acceptata de comun acord.

În principal, corespunzator precomenzii dvs., obiectul contractului de vanzare-cumparare consta in articole vestimentare noi, astfel cum sunt prezentate informativ de noi si in conditiile in care exista disponibile in stoc. De asemenea, vă rugăm să rețineți că anumite culori ale produselor pe care le vizualizati in magazinul online depind inclusiv de monitorul/ecranul dispozitivului dvs. de acces si de aceea nu putem garanta că afișarea culorilor va fi in totalitate similara, unele dintre acestea putand varia, insa intotdeauna va exista o proportie rezonabila intre aspectul electronic al produsului comandat si aspectul fizic al produsului comandat.

Facem in permanenta efortul pentru a ne asigura ca toate produsele pe care vi le livram sunt conforme si de calitate satisfacatoare, insa va rugam sa le verificati in momentul in care intrati in posesia acestora si sa ne sesizati fara intarziere orice eventuala neconformitate deoarece pentru compania noastra primeaza respectarea drepturilor legitime pe care dvs. le aveti.  Totodata, va aducem la cunostinta ca informatiile furnizate despre produsele din magazinul online au doar scop informativ. Vă rugăm să vă asigurați că citiți si intelegeti toate etichetele, avertismentele și instrucțiunile furnizate împreună cu produsul, înainte de utilizare.

Plasarea de precomenzi

In cadrul magazinului online sunt disponibile informatii cu privire la caracteristicile produselor. Din punct de vedere legal, continutul magazinului online nu reprezinta o propunere pentru un contract de cumparare, ci o prezentare cu titlu exemplificativ si informativ a produselor noastre. Astfel, odata cu plasarea unei precomenzi in cadrul magazinului online, aspect care reprezinta o obligatie de plata din partea dvs., aceasta constituie oferta cumparatorului de a achizitiona unul sau mai multe dintre produsele listate de compania noastra, conditionat de dreptul, dar nu si de obligatia vanzatorului de a accepta precomanda dvs. printr-o confirmare clara, expresa si lipsita de orice echivoc.

Compania noastra poate cesiona sau subcontracta o terta parte in scopul de a o insarcina cu pregatirea livrarii precomenzii transmisa de catre dvs. sau cu transmiterea unor informatii in legatura cu magazinul online daca in acest din urma caz v-ati creat un cont de client sau v-ati abonat la newsletter. In sens asemanator, ne rezervam dreptul de a apela la subcontractanti care sa realizeze integral sau partial sarcinile vanzatorului. O astfel de informarea este considerata a fi indeplinita chiar si prin mentionarea acesteia in continutul magazinului nostru online. Cu toate acestea, Vanzatorul va fi responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale asumate de catre cel dintai, atat timp cat nu este altfel posibil.

Ne rezervam dreptul de a transmite proprietatea magazinului online prin acte juridice incheiate cu terti pe care ii validam conform aprecierii noastre si fara a va informa in prealabil referitor la un astfel de transfer, asa cum nu trebuie sa va solicitam nici acordul in aceasta privinta desi vom fi raspunzatori pentru realizarea precomenzii dvs. confirmata de societatea noastra in perioada operarii unui astfel de transfer, respectiv atat timp cat magazinul online ne apartine.

In scopul efectuarii unei precomenzi, aveti posibilitatea sa adaugati produsele sau serviciile dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza precomanda prin procesarea platii aferente in una dintre modalitatile acceptate in mod expres de compania noastra. Odata adaugate in cosul de cumparaturi, produsele sau serviciile respective vor fi disponibile pentru achizitie, in masura in care exista stoc disponibil pentru acestea, astfel cum ne rezervam inclusiv dreptul de a actualiza frecvent stocul disponibil al produselor. Adaugarea produselor sau, dupa caz, a serviciilor, in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii precomenzii, nu constituie inregistrarea acesteia si nici rezervarea produselor sau serviciilor dorite. Totusi, in cazul in care adaugati produse in cosul de cumparaturi si nu continuati procesul de tip plasare precomanda in timp rezonabil, prin intermediul corespondentei electronice, avem posibilitatea, dar nu si obligatia sa va reamintim demersul inceput, iar prin adaugarea ulterioara a produselor in cosul de cumparaturi va exprimati acordul in acest sens, intelegand si acceptand ca putem proceda astfel pentru atingerea unui interes legitim.

Pentru a plasa o precomanda si pentru a contracta servicii comerciale in cadrul magazinului online, este necesar sa parcurgeti si sa completati campuri specifice in acest sens. In unele dintre aceste campuri va trebui fie sa va manifestati acordul expres, fie sa completati date cu caracter personal care va apartin (si, dupa caz, care apartin destinatarului in cazul in care este o persoana diferita pe care o indicati) si sunt necesare sau vadit utile in scopul acceptarii si indeplinirii solicitarii dvs. de catre compania noastra, raportat dupa caz la obligatiile legale existente, consimtamantului dvs. si/sau a interesului legitim de comert pe care il avem. Pentru a transmite o precomanda catre compania noastra va trebui sa o finalizati prin incheierea si trimiterea formularului de precomanda, fapt care presupune o obligatie de plata din partea dvs., corespunzator pretului afisat in cosul de cumparaturi cu eventuale clarificari in acest sens sub aspectul unor posibile costuri accesorii, precum ar putea fi, cu titlu de exemplu, taxe de transport. Ulterior, veti primi o notificare privind inregistrarea precomenzii, insa aceasta notificare nu reprezinta o confirmare de aceptare propriu-zisa a precomenzii din partea noastra.

Acceptarea precomenzii este reprezentata de expedierea unei notificari din partea companiei noastre, concreta, expresa si neechivoca, care atesta confirmarea precomenzii in cauza de catre noi, in continut partial sau integral. Prin urmare, din motive obiective, precum ar putea fi de exemplu, dar fara a se limita la stocul indisponibil, exista posibilitatea ca numai o parte din precomanda dvs. sa fie acceptata de compania noastra, dvs. avand posibilitatea sa acceptati sau sa refuzati aceasta situatie in limitele legii si ale documentelor aplicabile si prezentate public in cadrul magazinului online.

Prin finalizarea si transmiterea precomenzii, sunteti de acord si confirmati pe propria raspundere ca toate datele furnizate de catre dvs. catre compania noastra sunt complete si au caracter real, inclusiv, dar fara a se limita la: numele si prenumele complet, adresa completa de domiciliu si de livrare si datele de contact pe care ni le furnizati. Totodata, prin inregistrarea unei precomenzi in cadrul acestui magazin online sunteti de acord sa va contactam telefonic si/sau prin corespondenta (mijloc de comunicare lasat la aprecierea noastra), in orice situatie care are legatura cu indeplinirea precomenzii pe care ne-ati transmis-o, in masura in care in formularul de precomanda nu este prevazut altfel. Cu titlu de exemplu, veti putea fi contactat pentru confirmarea precomenzii ori a anumitor informatii din cadrul acesteia, atunci cand o precomanda este incompleta sau nesigura in opinia noastra justificata sub aspectul informatiilor pe care ni le-ati furnizat. Va rugam sa aveti in vedere faptul ca ne rezervam dreptul, dar nu si obligatia sa apelam la subcontractanti care sa asigure gestionarea liniei de tip call-center utilizata in operarea si gestionarea magazinului online.

Produsele precomandate din categoria celor care fac parte din uniforma scolara stabilita de catre partenerii nostri (institutii de invatamant precum: scoli, licee, gradinite etc.) se incadreaza in dispozitiile art. 16 litera c) din OG nr. 34/2014.

In acest sens, aratam faptul ca, citam: “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale, următoarele: c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar”.

Deoarece produsele care fac parte din uniforma scolara stabilita de catre partenerii nostri sus-mentionati sunt personalizate in mod clar cu insemnele acestora (motiv pentru care acestea nu pot fi valorificate in mod normal in comertul deschis), dreptul de retragere al consumatorului prevazut de OG nr. 34/2014 nu este aplicabil pentru achizitia acestora;

Cu informarea anticipata a Cumparatorului in cauza, compania noastra este indreptatita sa anuleze o precomanda online in urmatoarele cazuri:

_ banca emitenta si/sau procesatorul platii nu accepta cardul sau tranzactia a carei procesare este solicitata prin intermediul acestuia;

_ exista o suspiciune ca datele furnizate de catre cumparator in vederea plasarii precomenzii, sunt incorecte, incomplete sau insuficiente pentru realizarea acesteia;

_ in cazul in care este suspectata o frauda sau o alta activitate ilicita;

_ avem motive temeinic justificate sa consideram ca in ultimii 3 ani, anterior precomenzii in cauza, ati participat la acte sau fapte de natura sa prejudicieze interesul legitim comercial si/sau juridic al companiei noastre si/sau al oricaror afiliati ai WISE TEXTILES SRL;

_ avem motive temeinic justificate sa consideram ca prin plasarea unei precomenzi de bunuri si/sau servicii, intentionati sa prejudiciati interesul comercial si/sau juridic al companiei noastre si/sau, dupa caz, al oricarui afiliat WISE TEXTILES SRL;

_ alte motive in masura in care sunt bine intemeiate si legale;

_ in tot sau in parte, atunci cand din motive obiective nu poate livrata o precomanda sau o parte din precomanda respectiva.

Prin continuarea folosirii magazinului online, sunteti de acord ca niciuna dintre situatiile mai-sus prezentate nu va atrage raspunderea companiei noastre, atat timp cat prin lege nu va fi stipulat obligatoriu altfel.

Dupa achizitionarea unor produse din cadrul magazinului online, in cazul in care ati optat pentru crearea unui cont de client sau abonarea la newsletter, ne rezervam dreptul de a va putea solicita inscrierea unei opinii de tip „review” in legatura cu bunurile respective. In acest sens, ne rezervam dreptul sa va trimitem un e-mail catre adresa dvs. de corespondenta in termen de 14 zile, incepand cu momentul livrarii produselor. Raspunsul dvs. poate fi public in cadrul magazinului online, sens in care va fi vizibil celorlalti clienti interesati, insa numai in masura in care dvs. veti decide sa ne furnizati o astfel de opinie.

In cazul in care un produs si/sau un serviciu precomandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator din motive obiective, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul bancar indicat de Cumparator contravaloarea Bunului si/sau Serviciului respectiv daca a fost achitat in prealabil livrarii, in termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului din culpa dovedita a Vanzatorului.

Pretul produselor din cadrul magazinului online include potrivit legislatiei TVA (taxa pe valoare adaugata) si este afisat in lei (RON).

Platile aferente produselor achizitionate se vor face in RON, iar facturile aferente achizitiilor vor fi emise in RON. Abrevierea „RON” este atribuita monedei nationale reprezentata de leul romanesc.

Pretul aferent produselor achizitionate este inscris in factura fiscala care este emisa de Vanzator si transmisa fie in format scriptic impreuna cu bunurile livrate, fie transmisa in contul de client, fie prin corespondenta electronica, corespunzator circumstantelor existente si metodelor cele mai practice care in opinia noastra corespund interesului legitim de afaceri al Vanzatorului si care respecta totodata drepturile cumparatorilor (clientilor). Va rugam sa pastrati factura fiscala in scopul efectuarii unui eventual retur (impreuna cu formularul model de retur care poate fi descarcat inclusiv din cadrul magazinului online) sau, dupa caz, in scopul solutionarii unei eventuale sesizari ulterioare, sens in care prezentarea facturii de achizitie este obligatorie. In cazul in care considerati ca nu ati intrat in posesia facturii fiscale cel tarziu in momentul intrarii in posesia bunurilor livrate, va rugam sa ne notificati in acest sens fara nicio intarziere la adresa de e-mail office@kipa.ro in scopul de a va trimite un duplicat in termen de cel mult 5 zile lucratoare din momentul in care v-a fost livrata precomanda.

Contravaloarea produselor precomandate de catre dvs. va fi achitata prin plati bancare online; in acest sens, compania noastra nu va fi responsabila pentru eventuale comisioane sau restrictii bancare. De asemenea, la cerere, avem dreptul, dar nu si obligatia, de a oferi clientilor nostri si posibilitatea achitarii precomenzilor prin ordin de plata in contul bancar al companiei noastre. Contravaloarea precomenzilor va fi considerata achitata in momentul creditarii contului bancar al companiei noastre cu suma valorica aferenta acestora. De asemenea, ne rezervam dreptul, dar nu si obligatia, sa acordam posibilitatea achitarii produselor prin card/cod de tip voucher.

Achitarea precomenzilor presupune taxe de livrare care vor fi suportate de catre Cumpărător și vor fi incluse în factură împreună cu produsele din fiecare comandă.

Pretul produselor nu include taxe vamale, daca este cazul, in situatia livrarilor transfrontaliere. Aceste sume cad in sarcina Cumparatorului, in conditiile in care nu este stabilit altfel, iar in astfel de cazuri aceste costuri suplimentare vor fi prezentate in cadrul magazinului online in limita posibilitatilor concret existente. Compania noastra, conform propriei sale aprecieri unilaterale, isi rezerva dreptul dar nu si obligatia, sa suporte costurile integrale privind achitarea taxelor vamale (in cazul livrarii tranfrontaliere) daca in acest sens v-am transmis ulterior declaratia noastra expresa si lipsita de orice echivoc pe un suport durabil. Neexercitarea acestui drept de catre Vanzator (in lipsa unei informari prealabile a Clientului), obliga Cumparatorul sa achite suplimentar taxele vamale aferente precomenzii respective.

Situatii particulare:

_i) Atunci cand Clientul a achitat produsele precomandate iar ulterior, in mod nejustificat si netemeinic, refuza sa procedeze la receptia si preluarea acestora (fara a isi exercita dreptul de retragere din contract) motiv pentru care sunt returnate la sediul Vanzatorului corespunzator prevederilor contractuale dintre acesta din urma si Transportator, costurile directe si indirecte de transport (precum ar putea fi pretul transportului) vor fi suportate de catre Cumparator daca intr-o astfel de maniera poate fi prejudiciat interesul legitim al companiei noastre care a suportat integral sau partial aceste costuri cu buna-credinta. Intr-un astfel de caz, Cumparatorul aflat in culpa, respectiv daca a fost de rea-credinta, ramane proprietar al bunurilor astfel returnate dar si detinator al riscurilor cu privire la bunurile returnate de Transportator la sediul Vanzatorului, iar Cumparatorul este indreptatit ca prin mijloace proprii si prin suportarea oricarui cost incident si care ar rezulta intr-un astfel de caz, sa intre in posesia bunurilor respective la locul in care sunt depozitate de Vanzator. Intr-un astfel de caz, Vanzatorul va asigura depozitarea bunurilor in conditiile si in locatia pe care le va stabili in mod unilateral conform aprecierii sale cu un grad rezonabil de diligenta, costurile de depozitare si riscurile aferente fiind retinute in sarcina Cumparatorului. In niciun caz, Vanzatorul nu va asigura depozitarea acestor bunuri pentru un termen care depaseste 30 zile calendaristice, Vanzatorul fiind indreptatit ca la implinirea acestui termen de procedeze la abandonarea bunurilor respective conform propriei sale aprecieri si fara a fi tinut raspunzator intr-un astfel de caz. Prin intelegerea Partilor, acestea au posibilitatea, dar nu si obligatia, de a identifica si stabili impreuna alte modalitati pentru a inlatura orice fapta de natura sa le afecteze drepturile legitime, iar Vanzatorul are dreptul, dar nu si obligatia, sa incerce o a doua livrare a acestor produse pe costul exclusiv al Cumparatorului achitat in prealabil. Cu toate acestea, Vanzatorul nu este obligat sa incerce o noua livrare pe costul sau.

_ii) Atunci cand Cumparatorul nu a achitat produsele precomandate iar ulterior, in mod nejustificat si netemeinic, refuza sa procedeze la preluarea acestora, Vanzatorul isi rezerva dreptul dar nu si obligatia, de a indrepta impotriva celui dintai orice actiune legala si contractuala in scopul de a fi achitate celui din urma, costurile de transport, directe si indirecte, suportate de Vanzator cu buna-credinta (precum ar putea fi dar fara a se limita la contravaloarea serviciului de transport), in masura in care consideram ca este prejudiciat interesul legitim de comert al Vanzatorului. Incepand cu momentul refuzului de a receptiona bunurile precomandate si pana in momentul reintrarii Vanzatorului in posesia acestora, riscurile aferente livrarii bunurilor sunt in sarcina Cumparatorului daca acesta din urma este in culpa si a procedat cu rea-credinta referitor la receptionarea acestora. Prin intelegerea Partilor, acestea au posibilitatea dar nu si obligatia de a identifica si stabili impreuna alte modalitati pentru a inlatura orice fapta de natura sa le afecteze drepturile legitime. Cu toate acestea, Vanzatorul nu este obligat sa incerce o noua livrare pe costul sau.

_iii) In functie de circumstantele concrete care pot rezulta prin raportare la punctele de mai-sus, compania noastra este indreptatita ca din motive ce privesc securitatea afacerii noastre si interesul nostru legitim, sa aplice masuri suplimentare precum ar fi, dar fara a se limita insa la restrictionarea accesului/achizitiilor Cumparatorului respectiv in cadrul magazinului online sau onorarea oricarei dintre eventualele precomenzi ulterioare numai cu achitarea prealabila a acestora prin metoda card bancar in momentul plasarii oricareia dintre precomenzile ulterioare, in conditiile in care apreciem in mod justificat si rezonabil ca respectivul Cumparator, prin incalcarea prezentului document, a pus in pericol interesele legitime de afaceri ale companiei noastre. Prin plasarea unei precomenzi online in calitate de Cumparator, declarati ca ati luat la cunostinta si sunteti de acord in mod expres inclusiv cu drepturile companiei noastre aratate la punctele de mai-sus.

Punctele de mai-sus sunt aplicabile atunci cand constatam ca unul sau mai multi Cumparatori indreapta abuzuri nefondate catre interesul legitim al Vanzatorului dar, sub nicio forma, nu sunt aplicabile situatiilor temeinice si justificate, precum:

_ Clientul (doar in cazul in care are calitatea de consumator, astfel cum este acesta definit prin art. 2 din OG nr. 34/2014) isi exercita in termen dreptul legal privind retragerea sa din contractul incheiat la distanta (online), insa doar in cazul achizitiei de produse care nu se incadreaza in dispozitiile art. 16 litera c) din OG nr. 34/2014.

_ Cazurile specifice fortei majore sau alte situatii exceptionale si dovedite suficient de partea care le invoca;

_ Cumparatorul procedeaza corespunzator prevederilor legale care prevad altfel si care prevaleaza.

Livrarea produselor

Expedierea produselor achizitionate in magazinul nostru online este realizat contra-cost pentru fiecare precomanda de produse confirmata de Vanzator.

Livrarea se va efectua la adresa indicata de catre Cumparator. Vanzatorul nu poate fi tinut raspunzator pentru lipsa corectitudinii datelor de livrare/contact transmise de catre Cumparator.

Datorită faptului că livrarea se face printr-un agent terţ, nu putem garanta calitatea serviciului. Însă, pentru orice problemă privind procesul de livrare, nu ezitaţi să ne contactaţi.

Vă informăm că, din motive logistice și legale, nu putem efectua livrari la adrese din afara teritoriului României.

*Pret livrare (standard) – 25 de lei/expediere (inclusiv TVA), pentru adresele de livrare care se afla in localitatile care se regasesc in reteaua nationala a operatorului de servicii de curierat Fan Courier (pentru detalii in acest sens: www.fancourier.ro).

Pret livrare suplimentar – pentru adresele de livrare care se afla intr-o localitate care nu se regaseste in reteaua nationala Fan Courier, se va plati un pret suplimentar in valoare de 37,5 lei/expediere (inclusiv TVA).

               Pretul livrarii va fi afisat in sectiunea de check – out in momentul plasarii precomenzii de catre Client si poate suferi modificari in functie de structura costurilor pentru partile implicate si vor fi publicate in cadrul paginii de internet.

               Pentru precomenzile care fac parte din Sesiunile de Precomandă, produsele aferente uniformei scolare vor fi expediate pana la data agreata cu partenerul nostru, respectiv institutia de invatamant. Aceasta data va fi comunicata in timp util Clientilor, fie de catre Vanzator, fie de catre partenerul nostru sus-mentionat.

Pentru precomenzile intermediare, termenul de livrare stabilit de comun cu Scoala este de cel mult 30 de zile de la data la care a fost fixat termenul de finalizare a campaniei de livrare aferenta Sesiunii de Precomanda careia i-au scuccedat si nu depinde de momentul efectuarii platii in avans precomenzii respective.

Pentru precomenzile suplimentare, termenul de livrare stabilit de comun acord de catre noi, Scoala, impreuna cu cu Furnizorul este de cel mult 30 de zile de la data efectuarii platii in avans a precomenzii respective.

Cu toate acestea, pentru precomenzile care sunt plasate in afara perioadelor care fac parte din cadrul Sesiunilor centralizate de Precomenzi fixate de Vanzator impreuna cu unitatea de invatamant, efectuam demersurile necesare pentru ca expedierea produselor care fac parte din precomenzile acceptate sa se produca in cel mult 15 zile de la acceptarea precomenzii, sau chiar mai devreme, fara ca aceasta sa reprezinte insa o obligatie contractuala sau legala.

Pentru precomenzile de produse care nu fac parte din uniforma scolara a partenerilor nostri (institutii de invatamant, etc.), Produsele aflate in stoc la momentul acceptarii precomenzii vor fi livrate conform prevederilor legale, in termen de cel mult 30 zile de la data incheierii contractului dintre parti, respectiv de la data acceptarii de catre Vanzator a precomenzii plasate de catre Cumparator. Aceasta data reprezinta momentul creditarii contului Companiei cu suma aferenta platii integrale a precomenzii (respectiv momentul intrarii sumei de bani in contul bancar), expedierea acestora urmand a fi efectuata prin intermediul operatorului de curierat selectat de catre Vanzator (care poate avea subcontractanti).

Cu toate acestea, pentru precomenzile care nu fac parte din uniforma scolara a partenerilor nostri, efectuam demersurile necesare pentru ca expedierea produselor sa se produca in cel mult 15 zile de la acceptarea precomenzii, sau chiar mai devreme, fara ca aceasta sa reprezinte o obligatie contractuala sau legala.

Va rugam sa retineti ca din motive de organizare logistica, anumite precomenzi confirmate de Vanzator si care cuprind mai multe produse pot fi livrate intr-o singura etapa sau, dupa caz, in etape succesive. In acest caz, nu se va taxa decat o singura expediere. Desi in permanenta operatorii nostri fac tot efortul pentru a se asigura ca expedierea produselor respecta termenele mentionate anterior, acestea pot fi prelungite din motive justificate, insa fara a fi depasit un termen de expediere a precomenzii de 30 de zile de la data confirmarii acesteia de catre compania noastra, acest din urma termen fiind termenul maxim de livrare aplicabil conform legii si prezentului document. Aceste intarzieri pot surveni in livrarea unor precomenzi din motive precum: transport intarziat din cauza unor conditii meteo nefavorabile, sarbatori legale, defectiuni tehnice survenite la vehiculele de transport; existenta unui numar mare de precomenzi aflate in procesare; cesionarea magazinului online; imposibilitatea subcontractarii unor servicii

In contextul unor situatii exceptionale, precum ar fi cele datorate unor evenimente specifice fortei majore sau cazului fortuit, termenul maxim de livrare poate fi in mod justificat intarziat. Astfel de situatii exceptionale pot fi cu titlu exemplificativ cele aratate in continuare, dar fara a se limita la acestea: existenta unor stari de alerta, de necesitate, de urgenta si/sau de razboi, ingreunarea sau restrictionarea transporturilor de marfuri, aglomerari in punctele de trecere a frontierei, calamitati naturale, incendii, inundatii, restrictii de functionare; epidemii sau pandemii; alte evenimente justificate si de natura exceptionala.

In cazul in care livrarea produselor achizitionate nu se realizeaza din culpa Vanzatorului, in termenul legal de maximum 30 de zile de la acceptarea precomenzii, Cumparatorul are dreptul de a solicita rambursarea integrala a contravalorii facturii fiscale achitate, prin expedierea unui mesaj aferent pe adresa de e-mail: office@kipa.ro. Rambursarea, daca este justificata, se va efectua in contul din care Vanzatorul a primit pretul produselor nelivrate in termen, in cel mult 14 zile de la data primirii prin email a solicitarii de rambursare.

Proprietatea produselor cumparate este transferata de la Vanzator catre Cumparator in momentul receptionarii de catre Cumparator a produsului achizitionat. Riscurile cu privire la produsele livrate sunt transferate in sarcina Cumparatorului incepand cu momentul in care acesta sau, dupa caz, o alta persoana nominalizata in acest sens de Cumparator, a intrat in posesia produselor ori incepand cu momentul in care Cumparatorului ii este imputabil refuzul nejustificat temeinic privind receptia produselor, intrucat transportatorul a fost insarcinat de profesionist sa livreze exclusiv precomanda Cumparatorului, catre si in beneficiul acestuia din urma.

Dreptul de retragere din contractul de vanzare-cumparare a produselor achizitionate de la distanta este recunoscut consumatorului (astfel cum este definit acesta in art. 2 din cadrul OG nr.34/2014) pentru achizitia produselor care nu se incadreaza in exceptia legala prevazuta de art. 16 litera c) din OG nr. 34/2014, astfel cum este explicit mentionata mai-sus.

Acest drept se manifesta pentru o perioada de 14 zile incepand cu momentul intrarii in posesia bunurilor, acestea fiind returnate catre compania noastra prin servicii de transport tip curierat, cu deschiderea coletului la livrare in vederea verificarii continutului de catre Vanzator.

Pentru ca dreptul de retragere sa poata fi invocat, produsele nu trebuie sa fie utilizate, deteriorate, spalate si sa se regaseasca in ambalajul original intact la data receptionarii de catre Vanzator.

Costurile legate de livrarea produselor care fac obiectul exercitarii dreptului legal de retragere sunt suportate de catre Cumparator (acestea pot fi predate personal la adresa din: Bucuresti, str. Baicului nr. 51A, sector 2, de Luni pana Vineri intre orele 09.00 si 15.00 – cu exceptia zilelor libere declarate legal, fie pot fi expediate la aceeasi adresa pentru firma WISE TEXTILES SRL prin curier/posta, alte mijloace de expediere prevazute de lege).

Cu acest prilej, reamintim faptul ca produsele de uniforma scolara care sunt personalizate in mod clar, sunt destinate achizitionarii in scopul utilizarii lor doar de catre elevii care studiaza in cadrul unitatii de invatamant cu care am incheiat conventii de colaborare, motiv pentru care aceste produse sunt exceptate de la valorificarea dreptului de retragere, in conformitate cu disp. art. 16 litera c) din OG nr. 34/2014.

 

Prin plasarea unei precomenzi de produse, sunteti de acord sa transmitem societatii de transport in cauza, datele dvs. in vederea prelucrarii (sau, dupa caz, a si a persoanei pe care o insarcinati cu primirea precomenzii), necesare in scopul livrarii produselor precomandate (respectiv, nume, prenume, adresa de livrare, numar telefon, adresa e-mail) astfel cum ni le-ati furnizat la alegerea dvs. in contextul cererii noastre justificate, fiind totodata de acord sa fiti notificat telefonic sau prin corespondenta de catre Vanzator si Transportator in legatura cu expedierea in curs de realizare. Intrucat respectarea drepturilor legale ale clientilor primeaza pentru compania noastra, avem conventii cu operatorul de servicii de curierat privind garantia prelucrarii datelor cu caracter personal in conformitate cu legislatia aplicabila. Cu toate acestea, societatea de transport partenera raspunde unilateral pentru modul in care procedeaza la prelucrarea datelor cu caracter personal, motiv pentru care va recomandam sa consultati politica acestora privind prelucrarea acestor informatii, accesand dupa caz link-urile: https://www.fancourier.ro/politica-de-prelucrare-a-datelor-cu-caracter-personal/.

Desi facem in permanenta eforturile necesare pentru a livra precomenzile in termenele sus-mentionate, va rugam sa retineti ca termenul maxim legal si contractual privind livrarea integrala a precomenzilor este de 30 zile din momentul confirmarii acestora. In functie de timpii de procesare a precomenzilor, precum si din motive logistice, va informam ca exista posibilitatea de a livra in mod normal o precomanda in mod etapizat, insa fara a depasi termenul maxim legal.

In cazul in care Transportatorul precomenzii incearca sa va predea un colet deteriorat sau, dupa caz, desigilat ori nesigilat corespunzator va recomandam sa tineti cont de urmatoarele instructiuni. Cumparatorii au obligatia contractuala de a receptiona precomenzile plasate in cadrul magazinului online si confirmate de Vanzator. Aceste precomenzi sunt livrate de regula catre Cumparatori prin ambalare in colete expediate de curieri la adresa indicata de Cumparator. Atunci cand efectuati receptia coletului, va recomandam sa acordati mare atentie aspectului exterior si sigiliilor care trebuie sa fie conforme si fara urme de deteriorare.

In cazul in care constatati ca agentul de transport va preda un colet neconform sau care prezinta urme de deteriorare, va recomandam sa procedati astfel:

_ in prezenta curierului, desigilati si verificati cu atentie ca produsele existente faptic in interiorul coletului sa corespunda cu produsele din factura aferenta existenta in interiorul coletului sau asigurati-va ca produsele existente faptic in interiorul coletului corespund cu produsele precomandate de Cumparator si confirmate de Vanzator;

_ in cazul in care constatati orice neconformitate existenta in opinia dvs. (ex. deteriorari, defecte, pete, lipsa produse, alte produse, etc.) incheiati in momentul respectiv cu agentul de transport un Proces-Verbal in baza caruia constatati si consemnati in scris neconformitatile respective; Asigurati-va ca Procesul-Verbal este semnat si de catre agentul de transport; Procesul-Verbal trebuie semnat si de Cumparator sau de persoana insarcinata de acesta cu primirea precomenzii;

_ fara intarziere nejustificata temeinic, trimiteti Vanzatorului in atasament la adresa de e-mail office@kipa.ro, o sesizare care sa cuprinda urmatoarele:

-i) Copie scanata a Facturii de achizitie si a documentului de transport (awb) in baza caruia v-a fost livrat coletul;

-ii) Copie scanata a Procesului-Verbal de constatare intocmit intre Cumparator si Agentul de transport;

-iii) Fotografii care sa surprinda in mod concludent neconformitatile sesizate de dvs. la receptia coletului;

-iv) Dupa caz, orice alte date si/sau informatii care in opinia dvs. pot fi utile pentru solutionarea sesizarii ce va urma a fi solutionata de catre Vanzator.

Retineti ca dvs. in calitate de Cumparator sau, dupa caz, persoana pe care o insarcinati cu primirea precomenzii care va este adresata, va efectua si receptia coletului. Din momentul respectiv orice risc cu privire la bunurile livrate este transferat catre Cumparator. Asadar va recomandam sa acordati atentie sporita in momentul in care efectuati receptia coletului in care va este livrata precomanda. Orice neconformitate sesizata ulterior de dvs. in aceasta privinta va trebui dovedita.

Returnarea produselor

Produsele comercializate in acest magazin online sunt supuse procedurii de returnare in limitele si in conditiile legii si ale politicii de retur aferente magazinului online. Veți găsi informații mai detaliate cu privire la procesul nostru de returnare în Sectiunea – Politica de retur, precum si cu privire la produsele exceptate conform legii de la exercitarea dreptului de retur. In cadrul aceleiasi Politici de retur sunt prezentate inclusiv informatii care servesc la inlocuirea produselor.

Conformitatea produselor – garantie comerciala

Unul dintre obiectivele principale ale companiei noastre consta in a ne asigura ca toate produsele pe care vi le comercializam sunt conforme atunci cand vi le expediem si potrivite unei utilizari normale intrucat produsele pe care le comercializam nu sunt destinate a fi utilizate in cadrul activitatilor sportive intensive/profesionale, in conditii grele sau solicitante de munca si nici pentru a face obiectul unei purtari sau ingrijiri necorespunzatoare raportat la natura acestor produse cu descriere, destinatie si scop de imbracaminte normala (pentru uz obisnuit), asa cum rezulta atat din prezenta declaratie a Vanzatorului, precum si din instructiunile de intretinere si de utilizare indicate in cuprinsul etichetelor care insotesc fiecare produs pe care il comercializam. Din aceasta perspectiva, dorim sa ne asiguram ca ingrijiti corespunzator produsele achizitionate de la noi, mentionand inclusiv ca sunteti responabil pentru respectarea instructiunilor care va sunt adresate in ceea ce priveste modalitatea si temperatura de spalare si, dupa caz, de calcare a produselor achizitionate din cadrul acestui magazin online. Nu uscati produsele in uscatoare electrice, prin apropiere de surse artificiale de caldura, nu aduceti modificari si nici nu efectuati interventii asupra acestora personal si nici prin terti neautorizati de noi.

Va recomandam ca in momentul in care intrati in posesia precomenzii dvs. sa verificati cu atentie atat conformitatea ambalajului sigilat al coletului, cat si conformitatea produselor achizitionate si sa ne sesizati fara intarziere orice posibila neconformitate, deoarece, conform legislatiei in vigoare avem obligația legală de a va furniza produse care sunt în conformitate cu contractul comercial. Din acest motiv, produsele comercializate in cadrul acestui magazin comercial beneficiaza de o garantie comerciala de 30 de zile care incepe din ziua in care ati intrat in posesia produsului pe care l-ati achizitionat de la noi.

Orice eventuala sesizare in legatura cu aspecte de neconformitate, va recomandam sa o trimiteti catre Vanzator la adresa de e-mail office@kipa.ro sau la adresa: Bucuresti, str. Baicului nr. 51A, sector 2 – Destinatar – WISE TEXTILES SRL. Prin achizitia de produse din cadrul acestui magazin online, intelegeti si sunteti de acord ca, in scopul de a solutiona o sesizare in legatura cu o eventuala neconformitate referitoare la unul dintre produsele pe care le-ati achizitionat din cadrul acestui magazin online, avem dreptul de a efectua prin personalul nostru, o constatare in legatura cu aspectele reclamate de catre Cumparator. Aceasta constatare va fi urmata de o concluzie sau o solutie care va fi adusa la cunostinta dvs. intr-un termen rezonabil si legal. In scopul solutionarii unei astfel de sesizari, avem dreptul de a va solicita sa ne prezentati factura fiscala care justifica achizitia produsului respectiv, precum avem si dreptul de a va solicita dupa caz anumite date in legatura cu persoana care formuleaza reclamatia, precum ar putea fi in functie de caz oricare dintre: nume si prenume complet, o adresa pentru corespondenta electronica, un numar de telefon, o adresa completa de livrare, o adresa de facturare, marime corporala. Ca urmare a constatarii pe care o efectuam, vom emite o solutie care poate consta dupa caz in oricare dintre:

_ a) acceptarea justificata a sesizarii, in tot sau in parte, repararea sau inlocuirea gratuita a produsului neconform (cu titlu de masura corectiva atunci cand este justificat, posibil si proportional pentru Vanzator, in termen de 15 zile calendaristice din momentul în care acesta a fost informat de către Client cu privire la neconformitate), retinand dreptul Vanzatorului de a retine si pastra produsul neconform;

_b) acceptarea justificata a sesizarii, in tot sau in parte, si returnarea in tot sau in parte a pretului la care Clientul a achizitionat produsul neconform (cu titlu de masura corectiva atunci cand este justificat, posibil si proportional pentru vanzator, iar repararea sau inlocuirea nu este posibila), retinand dreptul Vanzatorului de a retine si pastra produsul neconform;

_ c) respingerea justificata a reclamatiei din motive intemeiate precum ar putea fi de exemplu, dar fara a se limita la:

  1. in functie de caz, produsul nu a fost spalat, calcat, intretinut sau purtat corespunzator si in conditii normale (retinandu-se imclusiv posibilitatea ca unele dintre aceste masuri de intretinere sa nu fie specifice si permise pentru anumite produse);
  2. au fost inlaturate etichetele interioare ale produsului si care contin instructiuni de utilizare si de intretinere care va sunt adresate;
  3. asupra produsului au fost efectuate interventii sau incercari de reparatie/remediere de catre terti neautorizati de noi. Respingerea reclamatiei presupune sa va returnam produsul pe care l-ati predat pentru noi in scopul efectuarii constatarii si emiterii de catre noi a unei decizii.

Garantia comerciala de 30 de zile este acordata de catre WISE TEXTILES SRL cu sediul in Bucuresti, str. Baicului nr. 51A, sector 2. Pentru a beneficia de garantia comerciala este esential sa constatam ca se adevereste sesizarea Clientului referitor la o neconformitate in legatura cu un produs pe care il veti preda Vanzatorului in vederea efectuarii constatarii, impreuna cu o copie a documentului fiscal valabil (bon fiscal, factura fiscala) care justifica achizitionarea produsului din cadrul magazinului nostru. Pentru a fi valabil documentul fiscal, trebuie sa aiba continut integral vizibil, sa nu fie alterat, modificat si nici contrafacut.

Prin efectuarea de cumparaturi in cadrul acestui magazine online, sunteti de acord cu acest certificat de garantie comerciala. Continutul acestor termeni și condiții privind conditiile de acordare a garantiei comerciale poate fi regasit in cadrul site-ului si nu va afecta drepturile dvs. legale în legătură cu produsele care ar putea avea eventuale neconformitati.

Inregistrarea unui cont de client

Pentru a imbunatati activitatea clientilor in legatura cu utilizarea magazinului online, precum si in interesul nostru legitim de natura comerciala si de marketing, in baza alegerii personale facuta de clientii nostri, precum si in baza consimtamantului lor valabil exprimat, acestia au posibilitatea sa isi creeze un cont de client in cadrul acestui magazin online prin furnizarea unor date cu caracter personal. Datele cu caracter personal necesare a fi furnizate in aceasta privinta pot sa constea in urmatoarele atribute aflate in legatura cu clientul: nume si prenume client, adresa de e-mail, numar de telefon, adresa de livrare, adresa de facturare, modalitati si date de plata, precum si numele si prenumele elevului reprezentat de catre client. 

Clientul este responsabil ca toate informatiile introduse la crearea Contului de client sa fie corecte, complete si actualizate. Pentru o securitate sporita a acestui cont, Clientul este sfatuit sa reduca la minim datele cu caracter personal salvate in cadrul acestuia, sa nu salveze parole de acces in browseruri web si nici sa nu ramana logat in permanenta prin intermediul acestora in cont. Tot din motive de securitate sporita, sfatuim clientii sa nu salveze date cu privire la intrumentele de plata electronica in cont. Este foarte important ca parola setata de catre fiecare Client pentru accesarea contului personal sa fie una sigura, sens in care recomandam stabilirea unor parole aflanumerice, cu litere mari si mici dar si cu caractere distinctive in masura in care platforma online permite a se proceda astfel. Atat crearea contului de client, cat si stergerea acestuia reprezinta optiunea personala a fiecarui client si poate fi exercitata conform aprecierii acestora, iar in acest sens opereaza prelucrarea de date cu caracter personal sub aspectul consimtamantului exprimat online prin intermediul magazinului online. In afara stergerii contului de client prin accesarea linkului/sectiunii online dedicata acestei operatiuni electronice, stergerea contului poate fi efectuata de catre client si prin transmiterea in acest sens a unui e-mail cu continut clar si lipsit de echivoc la adresa de e-mail office@kipa.ro,  sens in care adresa de e-mail a expeditorului trebuie sa coincida cu adresa de e-mail a abonatului. In acesta privinta este posibil sa primeasca clientul un e-mail/mesaj text pentru confirmarea inregistrarii contului sau, dupa caz, a stergerii acestuia.

Nu suntem raspunzatori pentru eventuale evenimente care nu se afla sub controlul nostru direct precum ar fi cu titlu de exemplu, dar fara a se limita la: erori de functionare a internetului, domeniului de gazduire, cazuri de forta majora sau alte incidente asemanatoare. Totodata, ulterior stergerii contului, aveti oricand posibilitatea sa va creati din nou un cont de client in cadrul magazinului nostru online.

Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului sau.

Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Precomenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existența la dată creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la dată plasării Precomenzii.

Ulterior creării Contului, utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor și Condițiilor Site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Condițiilor Site-ului.

Abonament la newsletter

Pentru a imbunatati activitatea clientilor nostri in legatura cu magazinul online al carui continut ne rezervam dreptul sa il actualizam sau sa il modificam pentru a coincide intereselor noastre legitime, comerciale si de marketing, in baza consimtamantul si alegerii dvs., aveti posibilitatea sa va inscrieti la newsletter-ul organizat de compania noastra si desfasurat prin corespondenta electronica si/sau telefonica in functie optiunea pe care v-o exprimati, utilizand in acest scop o adresa de e-mail si/sau numar de telefon care va apartine.

Newsletter-ul este un e-mail sau mesaj text telefonic pe care kipa.ro il poate trimite unei liste de abonati, pentru a le comunica informatii comerciale si de marketing pe care noi le consideram ca pot fi utile pentru abonati. Astfel de informatii pot face referire cu titlu exemplificativ la produse noi, reduceri, evenimente, sau concursuri organizate de compania noastra, precum si alte informatii pe care le consideram relevante in legatura cu magazinul online.

Campaniile de informare si marketing la care aveti posibilitatea sa va abonati si pe care le desfasuram sub marcile inregistrate kipa® si/sau kipa sport district® (vedeti sectiunea „drepturi de autor si proprietate intelectuala” din Termeni si Conditii) sunt efectuate responsabil si cu caracter de originalitate doar de catre companiile afiliate kipa.

Atat crearea abonamentului la newsletter, precum si dezabonarea, reprezinta optiunea personala a clientilor nostri, sens in care opereaza prelucrarea de date cu caracter personal sub aspectul consimtamantului valabil exprimat online. In afara dezabonarii prin accesarea linkului/sectiunii online dedicata acestei operatiuni, dezabonarea poate fi solicitata de catre Abonat si prin transmiterea in acest sens a unui e-mail (declaratie neechivoca) cu continut clar la adresa de e-mail office@kipa.ro , sens in care adresa de e-mail a expeditorului trebuie sa coincida cu adresa de e-mail a Abonatului. In acest sens, este posibil sa primiti si un e-mail/mesaj text pentru confirmarea crearii abonamentului sau, dupa caz, a dezbabonarii, operatiuni pe care fiecare Abonat are posibilitatea sa le efectueze conform aprecierii sale. Campaniile de informare si de marketing care fac obiectul acestui tip de abonament gratuit sunt efectuate responsabil si cu caracter de originalitate doar de catre companiile afiliate kipa.ro si/sau kipa®, kipa sport district®. Atat crearea abonamentului la newsletter, precum si dezabonarea de la acest canal electronic de comunicare reprezinta optiunea personala a fiecarui Abonat, sens in care opereaza prelucrarea de date cu caracter personal sub aspectul consimtamantului valabil exprimat online. Nu suntem raspunzatori pentru eventuale evenimente care nu se afla sub controlul nostru direct precum ar fi cu titlu de exemplu dar fara a se limita la erori de functionare a internetului, domeniului de gazduire, cazuri de forta majora sau alte incidente asemanatoare. Totodata, ulterior dezabonarii, aveti oricand posibilitatea sa va creati din nou un abonament la newsletter.

Drepturi de autor si proprietate intelectuala

Magazinul online kipa.ro, denumirile comerciale kipa®, kipa sport district® si domeniul web al magazinului – www.kipa.ro, precum si toate informatiile sau materialele expuse in cadrul acestuia, precum ar fi dar fara a se limita la coduri, denumiri, descrieri, designuri, fisiere, logo-uri, marci, modele, simboluri si secvente foto-audio-video, apartin in mod direct sau indirect companiei noastre si intra sub protectia legala a drepturilor de proprietate intelectuala apartinand dupa caz individual sau in comun afiliatilor WISE TEXTILES SRL si/sau reprezentantilor nostri.

Asadar va informam ca nu este permisa copierea, difuzarea, distribuirea, insusirea, modificarea, utilizarea sau reproducerea acestora in lipsa aprobarii exprese si prealabile a companiei noastre. Incalcarea acestor reguli, alterarea, contrafacerea, distrugerea sau furtul informatiilor si materialelor la care facem trimitere poate produce consecinte juridice potrivit legii.

Informam inclusiv asupra faptului ca vor putea fi antrenate consecinte juridice pentru tertii care creeaza continut vadit asemanator sau de natura sa produca confuzie cu privire la sau in legatura cu drepturile noastre de proprietate intelectuala.

Oferim clientilor posibilitatea accesarii acestui magazin online in scop legitim, comercial si de informare, insa fara a fi afectate in niciun mod drepturile si interesele noastre legitime.

Compania noastra isi rezerva dreptul de a initia orice demers legal impotriva tertilor si de a ii actiona pe cale judiciara ori de cate ori vom aprecia necesar sau util astfel pentru a ne conserva si proteja drepturilor de proprietate intelectuala pe care le utilizam in cadrul obiectului nostru de activitate.

Recomandam Clientilor ca in prealabil achizitionarii unor produse specifice marcilor inregistrate kipa® sau kipa sport district® sa se asigure de caracterul original al bunurilor respective, privinta in care va recomandam sa verificati cu atentie etichetele, calitatea cusaturilor si a materialului textil folosit la fabricarea produselor vestimentare, tara de provenienta a produselor vestimentare (Romania), inscriptiile (broderie/emblema cusutasi/sau imprimarile) folosite in legatura cu produsele vestimentare. In cadrul etichetelor aferente produselor originale veti identifica inclusiv informatii de contact privind producatorul articolelor vestimentare. Activitatea noastra profesionala este desfasurata sub marcile inregistrate kipa® sau kipa sport district®. In plus, avem dreptul legal de a utiliza si alte marci inregistrate referitor la care detinem drepturi de proprietate intelectuala sau de licenta. Asadar, marca principala sub imperiul careia ne desfasuram activitatea este kipa®, insa avem posibilitatea sa ne desfasuram activitatea inclusiv sub alte marci inregistrate detinute in cadrul Companiei.

Produsele originale puse in circulatie comerciala sub marca marcile inregistrate kipa® sau kipa sport district® sunt fabricate in Romania.

Avem posibilitatea ca in conformitate cu aprecierea noastra legitima, sa acordam francize de operare sub marcile noastre inregistrate si sa incheiem acorduri de colaborare cu terte societati carora sa le acordam licenta de comercializare.

Responsabilitate

Produsele comercializate in magazinul online sunt destinate exclusiv pentru uz personal si pentru a fi purtate si intretinute in conditii normale. Asadar produsele pe care le comercializam nu sunt destinate activitatilor sportive intense si/sau de performanta si nici altor activitati solicitante. Din acest motiv nu suntem raspunzatori in cazul in care aceste produse sunt deteriorate sau distruse din cauza unei utilizari sau intretineri necorespunzatoare ori din cauza tertilor, motiv pentru care in cuprinsul etichetelor interioare aferente produselor vestimentare pe care le punem in circulatie comerciala va prezentam inclusiv recomandari utile de intretinere.

Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte le poate suferi că rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricăreia din obligațiile sale conform Precomenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

Compania noastra isi rezerva dreptul de a limita conform propriei sale aprecieri rezonabile si justificate, accesul tertilor la serviciile sale si de a bloca, suspenda sau sterge oricand accesul la magazinul online, contul sau, dupa caz, abonamentul oricarui client in cazul temeinic justificat in care consideram ca accesul, activitatea/inactivitatea sau precomenzile efectuate de anumiti clienti in legatura cu magazinul online si/sau activitatea pe care o desfasuram ar putea prejudicia in orice mod interesele legitime sau comerciale pe care le avem. Prin urmare, avem posibilitatea de a refuza implicit colaborarea cu clientii care prezinta un comportament inadecvat, limbaj necivilizat sau agresiv ori suspectati de interprinderea unor activitati contrare legii sau interesului nostru legitim. Cu titlu de exemplu, ne rezervam dreptul de a nu accepta sau de a anula precomenzile plasate de clientii care anterior au procedat la efectuarea unor precomenzi nepreluate la data livrarii acestora (contrar interesului nostru legitim), respectiv care nu au achitat partial sau integral contravaloarea bunurilor sau serviciilor comandate (exceptie facand exercitarea drepturilor legale ale clientului). In acelasi mod, ne rezervam dreptul de a nu onora precomenzile plasate de clientii care anterior au adoptat un limbaj necivilizat la adresa operatorilor nostri sau care in opinia noastra au incercat in orice mod fraudarea platilor ori sunt suspectati in mod rezonabil ca incearca sa procedeze intr-o asemenea maniera ori contrar legii si/sau contrar interesului legitim al companiei noastre ori al afililiatilor WISE TEXTILES SRL.

Compania noastra nu isi asuma raspunderea pentru functionarea/vizualizarea necorespunzatoare a informatiilor sau imaginilor afisate in cadrul magazinului online, in conditiile in care aceasta situatia ar fi cauzata de insuficienta capacitatii tehnice a dispozitivelor folosite de clienti in vederea accesarii acestuia. Totodata, va informam ca nu suntem raspunzatori cu privire la actele si faptele asupra carora nu avem control direct. Un astfel de exemplu, poate fi retinut de pilda in contextul unor erori tehnice generate de companiile care asigura gazduirea sau mentenanta magazinului online/domeniului web ori care asigura transmiterea fluxului de informatii sau de plati intre partile raportului comercial.

In cazul in care magazinul online afiseaza reclame sau link-uri cu caracter comercial apartinand unor terte persoane si a caror continut nu poate fi controlat in mod direct de catre compania noastra, nu vom fi raspunzatori pentru continutul acestora sau pentru eventualele incalcari ale unor drepturi de proprietate intelectuala. Astfel, ne distanțăm în mod expres față de întreg conținutul din toate reclamele sau paginile legate aparținând unor terțe părți și nu ne însușim aceste conținuturi ca fiind ale noastre.

In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, compania noastra isi rezerva dreptul de a solicita clientilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip CAPTCHA, in vedere protejarii informatiilor din cadrul magazinului online.

In masura in care anumite clauze din documentele prezentate public in cadrul acestui magazin online ar fi nevalabile in sensul legii, in limita posibilitatilor care vor permite acest lucru, respectivele prevederi vor fi inlocuite de drept cu dispozitiile legale imperative si aplicabile, acestea din urma prevaland intotdeauna. Toate celelalte prevederi valide din documentele pe care vi le prezentam public in cadrul magazinului online, vor produce in continuare aceleasi efecte juridice intre vanzator si clienti. Totodata, va informam ca documentele prezentate public in cadrul acestui magazin online sunt completate de drept cu dispozitiile imperative din legislatia aplicabila raporturilor comerciale existente in cauza.

In mod corect, suntem responsabili pentru orice dauna care ar rezulta numai din neglijenta sau culpa noastra directa si numai proportional cu vinovatia noastra dovedita temeinic si in conformitate cu actele normative aplicabile, exceptie facand cazurile legale care limiteaza raspunderea precum ar fi forta majora, cazul fortuit, impreviziunea si/sau alte cauze de natura asemenatoare. Nu suntem raspunzatori pentru nicio pierdere indirectă, pierdere subsecventă, pierdere de venituri sau profit, pierdere de pagube materiale și/sau pierderi rezultate din creanțele terților generate din utilizarea site-ului sau pentru orice produse sau servicii achiziționate, altele decat cele puse de noi in circulatie comerciala.

Niciuna dintre partile raportului comercial nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, partial sau integral, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator este datorata in tot sau in parte unui eveniment de forta majora sau care indeplineste particularitatile cazului fortuit, astfel cum aceste situatii sunt definite inclusiv prin lege.

Pentru orice sesizari, sugestii sau intrebari, ramanem la dispozitia dvs. si va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail office@kipa.ro sau la adresa noastra destinata raporturilor comerciale avute cu clientii indicata la inceputul acestui document. In cazul in care doriti sa ne transmiteti sesizari, sugestii sau intrebari cu privire la datele cu caracter personal care va apartin si sunt prelucrate de compania noastra, va rugam sa folositi adresele de corespondenta indicate in acest sens in cadrul Politicii de confidentialitate pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Vom solutiona cu promptidudine orice eventuala reclamatie intr-o perioada care nu va depasi 30 zile de la primirea acesteia, exceptie facand cazurile care implica verificari amanuntite si care prin pot presupune o perioada suplimentara de analiza din partea noastra.

Va facem cunoscut faptul ca dispuneti de posibilitatea transmiterii unei sesizari inclusiv catre autoritatile si institutiile publice competente in solutionarea acestora. Din acest motiv va punem la dispozitie inclusiv link-uri de trimitere in cadrul magazinului nostru online.

Plata online.

­In acelasi timp cu plasarea unei Precomenzi in Site, Clientul/Cumparatorul alege inclusiv modalitatea de plata online, fiind redirectionat catre pagina procesatorului de plati, introduce datele de card si plateste, respectiv finalizeaza precomanda. Introducand datele de card Utilizatorul/Cumparatorul, confirma ca a fost anterior informat si a acceptat termenii si conditiile de utilizare a serviciului de plata online.

Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card este: Societatea C SOLUTION SRL, societate inregistrata la Oficiul Registrului Comertului cu nr. J40/8552/2001, avand sediul in București, Aleea Callatis Nr. 7, Bl. A9, Sc. B, Et. 1, Ap. 19, Sector 6, cod fiscal RO14225658, denumita in prezentul document precum si in celelalte sectiuni ale site-ului drept “plati.online“. In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Precomenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.

Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina.

Metoda de plata:

Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.

Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile Vanzatorulului si nici nu vor fi stocate de catre acesta sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat anterior introducerii datelor.

 

In acest sens, siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta. Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.

Durata contractului

Prezentul Contract este incheiat pe o perioada determinata, cu incepere de la data expedierii notificarii de acceptare a precomenzii in conditiile descrise mai-sus pe aceasta tema si inceteaza fie la momentul intrarii in posesie bunului precomandat de catre Cumparator, fie ca urmare a manifestarii dreptului de retragere (acolo unde este aplicabil), fie prin acordul partilor, fie prin denuntarea unilaterala a oricareia dintre parti.

Jurisdictie

Legea aplicabila raportului juridic comercial dintre compania noastra si clientii magazinului online este legea din Romania, tara in care compania noastra este inregistrata si detine sediul profesional. De asemenea, aceasta tara reprezinta inclusiv locul din care sunt expediate produsele precomandate de dvs., prestate serviciile pe care ni le solicitati si incasat pretul produselor comercializate in cadrul acestui magazin online. Toate litigiile privind interpretarea, executarea sau incetarea termenelor, conditiilor sau politicilor prezentate in cadrul acestui magazin online, in masura in care nu vor fi solutionate pe cale amiabila, vor fi supuse judecarii de catre instantele judecatoresti competente din Romania.

Termenii și Condițiile Site-ului pot fi modificați oricând de către Vânzător, aceștia fiind opozabili Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la dată afișării în Site. Acceptarea Termenilor și Condițiilor Site-ului se confirmă prin bifarea checkboxului corespunzător din Site.